Ne zamudite ugodnejših vstopnic
Izkoristite popust na zgodnje prijave in si zagotovite svojo mesto na osrednjem dogodku za računovodje, poslovne sekretarje in kadrovike.
Srečajte vrhunske strokovnjake in izkušene predavatelje s področja davčne in delovnopravne zakonodaje.
Nekdanji predsednik Slovenije
S svojim sproščenim slogom in prepoznavno retoriko je eden najbolj prepoznavnih in priljubljenih obrazov v državi. Je oseba, ki zna povezovati, tako znotraj Slovenije kot tudi v širšem mednarodnem prostoru. Čeprav se je po koncu predsedniškega mandata umaknil iz aktivne politike, občasno opravlja številna neformalna dvostranska srečanja s tujimi državniki in voditelji. Je ustvarjalec in voditelj podkasta z navdihujočimi sogovorniki, ustanovitelj nevladne organizacije Prijatelji zahodnega Balkana, avtor knjige, pobudnik številnih dobrodelnih iniciativ in predan športnik.
Predavateljica komunikacije
Že 22 let je medijsko izpostavljena predavateljica komunikacije in retorike, ki na svojih predavanjih, spletnih tečajih, treningih in seminarjih s poslušalci na energičen in motivacijski način deli svoje znanje, izkušnje in zgodbe. V svoji bogati 20+ letni karieri na področju javnega nastopanja je sodelovala z več kot 500 udeleženkami na spletnih predavanjih, v živo pa jo je poslušalo že preko 40.000 slušateljev. Letno izvede več kot 100 predavanj v živo ali prek spleta. Po osnovni izobrazbi je diplomirana zgodovinarka in diplomirana politologinja, vendar se s svojo stroko ni nikoli zares ukvarjala.
Zdravnik, pisatelj, vodja podkasta Umetnost Lenarjenja
Njegov knjižni prvenec Življenje v sivi coni je knjiga leta 2022 in najhitreje prodajana knjiga slovenskega avtorja. Kmalu zatem je izdal svojo drugo knjigo Znanost mirnega življenja, ki je v tednu dni postala velika prodajna uspešnica. Na spletni platformi Instagram je z iskrenim, duhovitim in strokovnim poročanjem zgradil ogromno bazo sledilcev, s katerimi deli znanstveno podprte informacije na temo medicine in zdravja, obenem pa ozavešča o duševnih motnjah in vprašanjih stresa in izgorelosti. Zaposlen je kot specialist infektologije v Univerzitetnem kliničnem centru Ljubljana.
Strokovnjakinja za delovno pravo
Njena specializacija je področje delovnega prava. Redno predava na fakulteti, višjih šolah in konferencah s področja delovnega prava in socialne varnosti. Je avtorica več kot 300 strokovnih in znanstvenih člankov in več knjig s pravnega področja: Sporazum o odpovedi neuvedenemu dedovanju, Zakonita odpoved pogodbe o zaposlitvi iz poslovnega razloga, Odpoved pogodbe o zaposlitvi in drugih. Leta 2020 je bila nominirana za najuglednejšega pravnega strokovnjaka. Sodelovala je pri vseh pogajanjih za interventno zakonodajo. Med letoma 2014 in 2021 je bila vodja pravne službe ter svetovalnega in izobraževalnega centra pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije, pred tem pa je bila zaposlena v notarski pisarni.
Strokovnjakinja za plače v javnem sektorju
Ima več kot 35 let delovnih izkušenj v državni upravi na področjih organiziranosti in sistemskega urejanja uprave in javnega sektorja, upravljanja kadrovskih virov s posebnim poudarkom na izvajanju in dograjevanju sistema javnih uslužbencev in tudi plačnega sistema ter sistemizacije delovnih mest. V svoji karieri je zasedala zahtevna delovna mesta, kjer se je vsakodnevno v praksi srečevala s področji organiziranosti in delovanja uprave, sistemizacije delovnih mest in plač ter finančnega poslovanja uprave. Je avtorica različnih strokovnih prispevkov ter predavateljica v procesih izpopolnjevanja in usposabljanja javnih uslužbencev in študentov na konferencah doma in v tujini.
Davčna svetovalka
Petra Mlakar je samostojna davčna svetovalka v družbi Modri nasvet d.o.o. Pred tem je vodila Oddelek za davčno svetovanje v mednarodni družbi Deloitte & Touche d.o.o. V letu 2000 je opravila strokovni izpit po predlogu smernice EU o zaščiti in strokovnem imenu davčnega svetovalca pri Davčno finančno raziskovalnem inštitutu v Mariboru. Bila je tudi predsednica Društva davčnih svetovalcev Slovenije ter predsednica Zbornice davčnih svetovalcev Slovenije. Opravlja storitve davčnega svetovanja s področja dohodnine in davka od dohodkov pravnih oseb. Sodeluje v davčnih postopkih zoper davčne zavezance in opravlja davčne preglede pri pravnih osebah. Predava na seminarjih z davčno in finančno tematiko.
Preizkušena računovodkinja in davčnica
Marija Tomc Muc je direktorica in solastnica računovodskega podjetja Biro Bonus d.o.o. Svojo karierno pot je začela kot računovodkinja v srednje velikem podjetju, nadaljevala pa v enem večjih računovodskih servisov pri nas. Je imetnica strokovnih nazivov preizkušeni računovodja in preizkušeni davčnik.
Svoje bogate praktične izkušnje in strokovno znanje deli na številnih seminarjih, kongresih in podobnih dogodkih. Je tudi članica Upravnega odbora Zbornice računovodskih servisov.
Davčna strokovnjakinja za DDV
Je ustanoviteljica, direktorica in strokovni vodja družbe ANOVA, davčne rešitve d.o.o. Skrbi za zahtevnejša vprašanja strank na področju računovodstva in davkov, pripravlja davčna mnenja, strokovne članke in seminarje na temo DDV-ja in drugih davkov. Je aktivna in certificirana članica sekcije Preizkušeni davčniki pri Slovenskem inštitutu za revizijo in predavateljica na fakulteti za podjetništvo Gea College. Svoje znanje redno dopolnjuje na raznih predavanjih in konferencah. Kot avtorica člankov sodeluje s spletnim portalom za računovodstvo FinD-INFO, občasno pa tudi z Zvezo RFR, Slovenskim inštitutom za revizijo, ter Inštitutom za računovodstvo.
Preizkušena davčnica pri
Slovenskem inštitutu za revizijo
Rosana Dražnik je magistra davčnega prava in preizkušena davčnica pri Slovenskem inštitutu za revizijo. Več kot 20 let že svetuje slovenskim in mednarodnim strankam pri reševanju davčnih žuljev, tako na področju direktnih kot posrednih davkov. Stranke zastopa tudi v postopkih DIN. Njena primarna specializacija je DDV. Pred leti je bila tudi v strokovni skupini za DDV pri Evropski komisiji. Kot davčna svetovalka in zastopnica zavezancev v davčno inšpekcijskih nadzorih si je nabrala bogate izkušnje, ki jih na seminarjih v deli z udeleženci. Objavila je številne članke z davčno tematiko.
Vodja Sektor za plače v javnem sektorju
Že več kot 20 let se ukvarja z uslužbenskim in s plačnim sistemom javnega sektorja. Od leta 2009 vodi sektor za plače na Ministrstvu za javno upravo ter predava na strokovnih seminarjih. Kot predstavnik Slovenije je med letoma 2007 in 2014 sodeloval v strokovnih skupinah OECD in mreže EUPAN. V letih 2022–2024 je bil neposredno vključen v pogajanja s sindikati javnega sektorja in pripravo relevantnih aktov za prenovo plačnega sistema javnega sektorja, ki stopi v veljavo 1. januarja 2025. Je avtor prispevka o pomanjkljivostih plačnega sistema (2018) in soavtor komentarja Zakona o sistemu plač.
Davčna in pravna svetovalka
Je svetovalka v družbi BDO Svetovanje d.o.o. z dolgoletnimi izkušnjami na področju davčnega svetovanja, delovnega prava, prava socialne varnosti, gospodarskega in obligacijskega prava. Obenem ima veliko izkušenj pri opravljanju preventivnih in skrbnih davčnih pregledov pri družbah iz različnih dejavnostih. Svetovalne storitve opravlja tako za stranke v Sloveniji kot tudi tiste iz tujine. Objavlja strokovne članke z davčnega področja, izvaja predavanja na temo davkov in delovnega prava in je soavtorica knjige Davki za managerje iz leta 2012.
Vodja oddelka za obravnavo omrežnih incidentov pri SI-CERT
Tadej Hren je vodja oddelka za obravnavo omrežnih incidentov pri Nacionalnem odzivnem centru za kibernetsko varnost SI-CERT. Je izkušen strokovnjak na področju omrežne in informacijske varnosti z 20-letnimi izkušnjami. Redno predava na najrazličnejših dogodkih, namenjenih tako strokovni kot širši javnosti. Večkrat je sodeloval s policijo pri kriminalističnih preiskavah vdorov v sisteme slovenskih podjetij. Za pomoč pri preiskavi botneta je prejel tudi priznanje FBI.
Kadrovska strokovnjakinja
Že več kot 20 let svetuje na področju razvoja človeških virov in optimizacije kadrovskih procesov. V organizacijah presoja kadrovsko pravno varnost in jo tudi pomaga vzpostaviti, kadrovikom pa uspešno izvaja strokovno mentorstvo na področju vzpostavitve kadrovske pravne varnosti. Je avtorica več kot 40 člankov in prispevkov. Predava na temo vzpostavitve delovno pravnih temeljev (ureditev delovnega časa, delovnopravna zakonodaja, kadrovske evidence idr.), mobinga, motivacije zaposlenih, promocije zdravja na delovnem mestu, razvoja kompetenc in osebne rasti. Deluje pod okriljem blagovne znamke Andreja Consulting.
Direktorica Seyfor Adriatic
Pod njenim vodstvom je podjetje na vseh tržiščih zraslo v enega vodilnih ponudnikov programskih rešitev. V podjetju je prisotna že več kot 20 let, svoje izkušnje je gradila v skoraj vseh segmentih poslovanja, vodenje pa je prevzela v letu 2017. Skozi leta rasti podjetja je soustvarjala ali vodila oddelke podpore uporabnikom, izobraževanja, prodaje in razvoja. Razume izzive poslovnega sveta in daje velik poudarek na poenostavljanju procesov. Verjame, da lahko povezani v poslovna partnerstva pridemo dlje.
Vodja prodaje sistemov Saop, Opal in Saop Proizvodnja
Kot vodja prodaje za programe Saop, Opal in Saop Proizvodnja ima ključno vlogo pri oblikovanju in izvajanju prodajnih strategij ter optimizaciji procesov. Njeno delo temelji na analitičnem pristopu, ki omogoča natančno spremljanje trendov in potreb trga, kar podjetju omogoča prilagajanje in rast. Njena strateška usmerjenost in sposobnost povezovanja različnih oddelkov zagotavljata učinkovito delovanje prodajne ekipe ter dolgoročno zadovoljstvo strank.
Prodajna svetovalka za program Saop
Sabina Vidmar deluje kot prodajna svetovalka za program Saop, kjer skrbi za svetovanje strankam glede uporabe in izbire poslovnih programov, ki so namenjeni učinkovitemu upravljanju poslovnih procesov. Njen vsakdan obsega komunikacijo s strankami, prepoznavanje njihovih potreb ter prilagajanje rešitev, ki izboljšajo poslovno delovanje podjetij, še posebej na področju računovodstva, financ in upravljanja virov. S svojimi izkušnjami pomaga strankam optimizirati njihove poslovne procese z uvedbo ustreznih programskih rešitev.
Produktni vodja
Matija Ščuka je svoje prve izkušnje z računovodstvom pridobil z delom v družinskem računovodskem podjetju. V podjetju Seyfor se je najprej pridružil podpori Minimax, kmalu pa postal produktni vodja omenjenega oddelka. Po sedmih letih produktnega vodenja Minimax je v začetku leta 2024 prevzel vodenje nove generacije spletnih rešitev v skupini Seyfor Adriatic.
Prodajna svetovalka za program Saop
V skupini Seyfor skrbi za prodajo ERP rešitev, kjer s strokovnim znanjem in praktičnimi izkušnjami svetuje strankam. V njenem portfelju je že vrsta uspešno zaključenih prodajnih projektov, ki strankam omogočajo optimalne rezultate in enostavnejše vsakodnevne procese. Največji uspeh dosega na projektih, povezanih z registracijo delovnega časa, obračunom storitev in materialnim knjigovodstvom za šole. Svojo vlogo gradi na doslednosti in zaupanju, kar je ključno za dolgoročna in uspešna sodelovanja s strankami.
Strokovnjakinja za Saop plače in kadrovsko evidenco
Špela Beguš je svetovalka za program Saop (Obračun plač in Kadrovska evidenca). Izkušnje s področja računovodstva je pridobila z večletnim delom v javnem sektorju. Leta 2018 se je podjetju Seyfor pridružila kot svetovalka na področju Obračuna plač, Kadrovske evidence, Drugih osebnih prejemkov in Potnih nalogov. Njeno delo obsega vsakodnevno pomoč uporabnikom pri uporabi programa, svoje znanje in izkušnje pa pogosto deli tudi na seminarjih in dogodkih.
>Strokovnjakinja za Saop knjigovodstvo
Tamara Kobal je svetovalka za področje knjigovodstva v programu Saop z več kot 15 letnimi izkušnjami na področju računovodstva. V svoji karieri se je ukvarjala tako z računovodenjem samostojnim podjetnikom kot tudi društvom in pravnim osebam zasebnega prava. S svojimi bogatimi izkušnjami in znanjem že nekaj let bogati ekipo Seyfor, kjer svetuje uporabnikom pri uporabi programa Saop.
Intera d.o.o.
Uroš Žohar svoje široko tehnično in strokovno znanje z desetletnimi izkušnjami na področju CRM najraje prenaša v prakso. Je svetovalec za CRM v podjetju Intera. Po številnih uspešno izvedenih projektih vpeljave v podjetja različnih panog, se je danes pripravljen spoprijeti z izzivi vsakega podjetja. Meni, da sta ključna dejavnika za uspeh podjetja dva: odlično poznavanje kupcev in jasno definiran prodajni proces.
Leoss d.o.o.
Miha je vodja sistemskih rešitev pri podjetju LEOSS d.o.o. in ima več kot 20 let izkušenj na področju uvajanja tehnologij črtne kode in RFID v intralogistične procese. Diplomirani inženir logistike se je izkazal s snovanjem in implementacijo WMS sistemov v Sloveniji in Adriatic regiji, kjer je v zadnjih 10 letih uspešno vodil več kot 100 projektov. Trenutno deluje tudi kot gostujoči strokovnjak na Fakulteti za logistiko Univerze v Mariboru.
Mikrografija d.o.o.
Nina Božjak Lipovšek je samostojna komercialistka in IT svetovalka za poslovne rešitve v podjetju Mikrografija. Več kot 15 let je aktivno udeležena v različnih IKT projektih iz gospodarstva in javnega sektorja. Reference pridobiva v različnih vlogah, kot svetovalka, vodja projektov, pripravljavka vsebin, predavateljica ali kot izvajalka določenega dela procesa. Zadnja leta pa se osredotoča predvsem na teme, povezane z brezpapirnim poslovanjem in digitalizacijo delovnih procesov.